Kā slavenības ietekmē Nikotīna spilventiņu pārdošanu

Nathan Chilcott
Satura rādītājs
Tylus gripa
Kā slavenības ietekmē Nikotīna spilventiņi pārdošanu?
Tas ir vairāk nekā slavenību ietekme.
Curriculum Vitae (CV)

Nav noslēpums, ka slavenības lielā mērā ietekmē "parastos cilvēkus". Kad Džordžs Klūnijs dzer Nespresso, visi apsver iespēju to iegādāties.
Ir skaidrs, ka Klūnijs parādās reklāmā, kas popularizē produktu. Sociālo mediju ietekmētāji bieži izmanto produktu izvietošanu, lai panāktu tādu pašu efektu.
Daži Nikotīna spilventiņi zīmoli ir izmantojuši šo iespēju un izveidojuši sadarbību ar slavenībām, kuras jau izmanto viņu zīmolu.
Tomēr apmaksāta reklāma nav vienīgais veids, kā slavenība var ietekmēt citus.
Tylus gripa
Protams, arī slavenības veic noteiktas ikdienas aktivitātes, tāpat kā mēs. Bet ko var teikt par slavenību ikdienas aktivitātēm? Apģērbs, ko viņi izvēlas, Nikotīna spilventiņi, ko viņi lieto. Tas ir redzams filmās un fotogrāfijās, un tam ir smalka, bet tomēr spēcīga ietekme uz cilvēkiem.
"Pietiek, ja kāda pazīstama persona tikai vienu reizi piemin vai izmanto produktu, un pateicoties sociālo mediju spēkam, šis neformālais ieteikums sasniedz miljoniem cilvēku."
Kā slavenības ietekmē Nikotīna spilventiņi pārdošanu?
Slavenības un ietekmētāji ir sajūsmā par "parastajiem cilvēkiem". Vairumā gadījumu tas ietekmē slavenību panākumus un, iespējams, arī vēlmi atdarināt viņu dzīvi.
Ir skaidrs, ka tas nozīmē, ka, kad slavenības izmanto noteiktu produktu, cilvēki to uztver kā uzticamu ieteikumu, neatkarīgi no tā, vai runa ir par Nikotīna spilventiņiem vai jaunu rokassomu.
Fakts ir tāds, ka slavenība piešķir produktam ticamību, un, tā kā to izmanto iemīļota zvaigzne, fani, visticamāk, darīs to pašu.
Iespējams, tas attiecas arī uz Nikotīna spilventiņiem. Ja slavenība izmanto spilventiņu, cilvēki, visticamāk, to uztver kā pievilcīgu dzīvesveidu.
Interesanti, cik diskrēti ir Nikotīna spilventiņi, taču slavenību saņemtās mediju uzmanības dēļ viņi tos nevar izmantot, neinformējot par to savus fanus.
Var apgalvot, ka pieaug slavenību skaits, kas izmanto Nikotīna spilventiņus, kas palielina Nikotīna spilventiņu pārdošanas apjomus.

Tas ir vairāk nekā slavenību ietekme.
Tajā pašā laikā, kad slavenības un sociālo mediju ietekmētāji atbalsta Nikotīna spilventiņi pārdošanu, notiek daudz kas, par ko cilvēki nav informēti.
Tomēr Nikotīna spilventiņi zīmoli tagad saprot slavenību ietekmi un aktīvi izmanto tās reklāmas kampaņās. Zyn sadarbojās ar Machine Gun Kelly un Velo Es satiku Travis Barkeru.
Ikviens sāka kļūt par Nikotīna spilventiņi zīmolu sponsoru, un tas tiem piešķīra lielu uzticamību.
Turklāt sociālajos medijos Nikotīna spilventiņi bieži tiek attēloti kā moderna un diskrēta alternatīva smēķēšanai.
Slavenības un ietekmētāji kopīgi panāca, ka Nikotīna spilventiņi kļūst par ikdienas produktu. Protams, Nikotīna spilventiņi cena, īpaši pērkot lielos daudzumos, padara tos par pievilcīgu iespēju.
Curriculum Vitae (CV)
Nav svarīgi, vai tu tos lieto vai nē, apskati savus iecienītākos slavenības un ietekmētājus. Tu būsi pārsteigts, cik daudzi no viņiem diskrēti lieto Nikotīna spilventiņus. Varbūt pat izmēģināsi tos Nikotīna spilventiņus, kurus viņi iesaka!